CelBlau és un lloc que parla de la mort com a part de la vida. Un espai obert a les emocions que recopila les paraules que brollen de sentir, pensar, reflexionar sobre el procés de dol.
Aquí trobaràs aquestes paraules, pensaments, idees i reflexions. Les d’entitats, institucions, especialistes, terapeutes o persones que aborden el dol en primera persona i volen compartir-lo amb el món, amb tu. Cada vincle et portarà a un lloc diferent amb un punt de vista comú; o pot ser que singular.
Potser et preguntes com afrontar, com viure el teu propi procés de dol. O potser busques recursos per a donar suport a una persona que ho està vivint en aquest moment. O senzillament ets aquí perquè vol saber, informar-te. En qualsevol cas, estàs en una zona lliure de prejudicis o idees preconcebudes sobre com viure’l.
Benvinguda, benvingut a un petit món de persones que treballem per a sensibilitzar i fer visible el dol com un estat natural, com un procés més de la vida quotidiana en el qual totes les persones participem d’una manera o una altra.

